Salut Stefanie

SALUT MAUD

O dear. Somewhere in 2016 I got hopelessly behind with showing the nice birth cards that I am working so hard on and proud of to be making.
So with this new year ahead, let's have another try! Starting from where I left it: may 2016...

The month baby girl Maud was born. She's the lovely little sister of Hidde. 
I had the honour to design Hidde's card too, you can see it here if you like. 
We had one ingredient that we wanted to continue: a little duck. 
Hidde's card had a little duck floating in the water and with Maud we had a little duck flying. 
It was a nice challenge to play around with this duck theme!

[NL]
Ai. Ergens in 2016 raakte ik een beetje achter met het plaatsen en tonen van de geboortekaartjes die ik met zoveel plezier en grote zorg maak. In het kader van nieuwe ronden, nieuwe kansen, start ik waar ik was gebleven...mei 2016!

Dat is namelijk de maand waarin Maud werd geboren, als zusje van Hidde.
In 2014 werd Hidde als kerstkindje geboren en mocht ik zijn kaartje ontwerpen, zie hier. Leuk om het verhaal achter het eendje even te lezen.
Het eendje mocht namelijk ook weer terugkomen op de kaart van Maud, maar dan wel in eigen thema. Het werd een vliegend eendje met een vrolijk zonnetje erbij. Het was heel leuk om met een zelfde eendje een ander ontwerp te maken!

















No comments:

Post a Comment