Salut Stefanie

H O L I D A Y

This is me. In bikini apparently.
Celebrating summer holiday! :>)
My daughter AnnA made this drawing of me a couple of weeks ago (check the belly button!) And yes indeed. It is time to slow down and enjoy summer!
For those who are interested in a handcarved stamp or a handstamped birth announcement card: I will catch up on my mail from 9 August.
So hopefully you have a good one too and speak soon!

[NL] 
Dit ben ik. In bikini blijkbaar. Vakantievierend!
Mijn dochter AnnA maakte deze tekening van mij een paar weken geleden en nu is het dan echt tijd om van de zomervakantie te genieten en wat rustiger aan te doen. In de week van 9 augustus pak ik mijn mail weer op, dus hopelijk kan het tot die tijd wachten en geniet jij in de tussentijd ook van een heerlijke zomer! Tot gauw!




No comments:

Post a Comment