Salut Stefanie

SALUT 2015

What are your d r e a m s?
What are your p l a n s?
What are your w i s h es?
So many things t o  d o
Things n o t  t o  d o

Waar kan jij het nieuwe jaar een klein notitieboekje voor gebruiken? 
Voor je dromen? Voor je voornemens? Voor je ideeën?
Voor je dagelijkse dag in 1 zin samengevat? Voor het bijhouden waar je dankbaar voor bent?
Voor dingen die je niet wilt doen? 

Ik ben dankbaar voor afgelopen jaar. En daarom geef ik drie van deze notitieboekjes weg!
Bijna zomaar...
Laat onder dit bericht of op FB pagina van Salut Stefanie weten waarom jij een boekje kunt gebruiken. Ik zal in de eerste week van januari uit de reacties ad random drie namen pikken, mochten de reacties o-ver-wel-di-gend zijn! 

Zelf droom ik van een atelier. Ok, een werkruimte of werkplek neem ik ook genoegen mee.
Een gedeelde ruimte ook trouwens. Volgens mij ben ik best prettig gezelschap ;>)
Dus als je tips hebt..? 

Eind dit jaar besloot ik Yoga met een Staartje komend jaar in de koelkast te zetten.
Met pijn in mijn hart, maar door onze gezinsuitbreiding afgelopen zomer zoek ik weer een gezonde balans. En bestaat mijn nieuwe jaar uit het aanbrengen van focus. Op de stempelopdrachten.
Met mooie plannen en ideeën in de week. Superspannend. Maar ik heb er zin in!
S a l u t  2 0 1 5 !






1 comment:

  1. Samen met mijn kanjer (zoon van 7) ga ik dit jaar iedere dag voor het slapen gaan opschrijven waar we blij van zijn geworden. In deze hectische wereld waarin er veel ellende is samen stil staan bij de mooie en leuke dingen van het leven.

    ReplyDelete