Salut Stefanie

SALUT TIES

Dit voorjaar werkte ik hard aan diverse geboortekaartjes. Dat was soms hollen en stilstaan, omdat baby's nu eenmaal komen wanneer ze zelf willen! :>) 

Van stempelontwerp (en mensen zelf laten stempelen) tot het hele ontwerp en productie van de kaartjes, alles zat er tussen.
Deze afwisseling in opdrachten maakt het voor mij leuk, maar vooral merk ik dat ik het heel dankbaar werk vind.
Ja, het is een heel arbeidsintensieve manier van werken, maar zeer bijzonder om voor (bijna) ouders een kaartje of stempel voor hun kind te mogen maken en daarna de blije reacties te mogen ontvangen.
Daar krijg ik ook weer energie van! 

De eerste in de te showen reeks: een stoere maar frisse naamstempel voor Ties. 
Deze kleine man kwam totaal onverwacht 7 weken eerder dan de uitgerekende datum.
Daardoor lag hij een paar weken in het ziekenhuis, en gaf het zijn moeder een fijn gevoel iets concreets te kunnen doen: zelf stempelen!
Ze kozen voor een naamstempel op de voorzijde, de achterzijde van de kaart en voor op de envelop.
De naam heb ik opgebouwd uit strepen en heb ik op de achterzijde ook weer gestreept terug laten komen. 
Zelf zochten ze bij deze stempels er witte vierkante kaarten, blauwe enveloppen en een adresstempel bij. Voor mij is het extra leuk als ik na het afleveren van de stempels het eindresultaat in mijn brievenbus mag ontvangen!

Het stempelen was een flinke klus geweest vertelde ze, maar het resultaat is er dan ook wel naar! Leuk detail: de letters op de voorzijde is ook nog eens in twee kleuren met stempelinkt ingekleurd en gestempeld.
Chapeau!
















No comments:

Post a Comment