Salut Stefanie

GELUKSROUTE UTRECHT


Geluk vermenigvuldigt zich als je het deelt.
Dat blijkt maar weer. Vorig jaar oktober deden Coffee Bru en ik mee aan de Geluksroute van Amsterdam Oost. (lees hier mijn blog daarover). De Geluksroute is een superleuk én positief initiatief dat in 2012 startte vanuit een droom van Marike van IJssel die uitkwam en nu steeds groter over Nederland uitspreidt.
Zie voor meer info de website: www.geluksroute.nu

Bestaat toeval? Ik kreeg enkele dagen na elkaar afzonderlijk een verzoek van zowel de organisator van Geluksroute NL en van Geluksroute Utrecht. Sinds de Geluksroute in Amsterdam Oost volgden zij mijn blogs en ze worden allebei zo blij van mijn stempels! Ze wisten dit niet van elkaar.
En...voor beide organisaties mocht ik een aantal stempels vervaardigen, wat een geluk!
Vandaag vind je de drie stempels die ik maakte voor de Geluksroute 030: Utrecht.
De Geluksroute vindt daar plaats op zaterdag 17 en zondag 18 mei.
Veel plezier en succes!

GELUKSROUTE UTRECHT
17 & 18 mei
Meer info: http://steden.geluksroute.nu/utrecht/


 




Deze klaver stempel heeft een doorsnede van 6,5 cm.
Mijn ervaring is dat bij grotere (massieve vorm) stempels het steeds bewerkelijker en lastiger wordt
een egale afdruk te krijgen. Ik plaatste daarom een extra hoog blok op het rubber, zodat er met een stevige grip op
gedrukt kan worden. Ziet er fijn uit vind ik, maar het werkt ook hartstikke goed!

 







No comments:

Post a Comment