Salut Stefanie

W h a t 's C o o k i n g ?

A customised apron, made for Meike!
It was a present from a friend of Meike, who called me to tell me she wanted something specially made for Meike. As she loves cooking we came up with an apron.
So an apron it was, in two of her favourite colours. H a p p y  B i r t h d a y  M e i k e !

|NL|
Een schort, op maat gemaakt voor Meike, that's what's cooking!
Het is een cadeau van een vriendin van Meike, zij belde me omdat ze een speciaal cadeau wilde laten maken voor haar. Meike is een keukenprinses en zo kwamen we uiteindelijk op een schort.
En het een schort werd het, in twee van haar favo kleuren.
H a p p y  B i r t h d a y  M e i k e!












2 comments:

  1. Ik zie dat je ook veel met textiel doet, mag ik vragen wat voor verf je gebruikt? Ik heb afgelopen jaar ook het nodige gepimpt voor mijn zoontjes, maar ik vind sommige textielinkt toch behoorlijk verbleken in de was...ben natuurlijk te lui om voorzichtig handwasjes te doen, gooi alle rompers en shirtjes in de wasmasjien ;)!

    ReplyDelete
  2. Hoi Ilse wat leuk, ik kende jouw blog ook nog niet, mooie dingen maak je!
    Op textiel ben ik meest te spreken over VersaCraft. Wat ook helpt is vooraf je textiel wassen, maar dat doe je vast. Op donker textiel blijft het moeilijk, ook voor Versacraft.
    De poppies heb ik met inkt van Yellow Owl WorkShop inkt gedaan. Prachtig vormgegeven doosjes, maar hier is kwaliteit echt minder van L op textiel. Die vervaagt, idd heet in de was machine :>) Leuk dat je me opneemt in je blogroll, moet ik ook eens aanmaken en neem ik Stampij daar ook in op!

    ReplyDelete