Salut Stefanie

P o p p y L o v e

Don't you love the month September?
Everyone (well almost) back from their holidays, starting up new things, enjoying the last summer sun, and the entrance of Indian Summer...
I had a lovely holiday, camping on a small farm in East Germany .
And now that I'm back again, full of inspiration for the coming months!

Before my holiday I've been working on several stamp designs for a website. Later more about that ;>)  Working on those designs, I got inspired by poppy flowers. Here just a view things that I made out of these simple stamps!

|NL|
Don't you love the month September? Bijna iedereen weer terug van hun vakanties, nieuwe dingen die weer starten, de laatste zomerzonnestralen en Indian Summer die bijna zijn intrede doet...
Ik had een fijne kampeervakantie in Oost Duitsland, op kleine boerderij met schapen in de voortuin en koeien in de achtertuin. Nu weer aan de slag, vol inspiratie voor de komende maanden!

Voordat ik op vakantie ging ben ik bezig geweest met het ontwerpen van verschillende stempelafbeeldingen voor een website. Later meer daarover :>)
Tijdens het werken daaraan werd ik geïnspireerd door klaprozen. Hier een paar dingen die ik met een simpele stempels heb gemaakt!

Have a lovely S e p t e m b e r.



Sheets for Anna


Wrapping Paper & Card
 
 
t-shirt for AnnA
 
All done with just these shapes!

1 comment:

  1. Wat leuk om je blog met veel stempelwerk te ontdekken, ik heb zelf ook een stempelblogje en neem jouwe graag in mijn blogroll op. Ik hou ook van klaprozen, mooi om te zien hoe deze in verschillende kleuren uitpakt!

    ReplyDelete